tisdag 15 december 2009

3 dagar kvar i snöiga svedala

det börjar dra ihop sig för vinterns resa =) det var 98/99 som jag första gången var iväg på en längre vinter resa och efter det så vart det lite uppehåll och 02/03 så drog jag igång igen med att sticka bort 6-7 veckor på vintern.

mina vinter resor har mest gått till länder i sydostasien men i år så blir det södra indien.

nästan alla resor jag gjort så har jag rest ensam men förra året så hängde johnny med och i år så hänger mårten och limpan med också plus att vi får sällskap av mina london kompisar som ska bli jävligt kul och återse igen =)

har startat resebloggar inför alla mina resor och vart jävligt pissig på att uppdatera dom men jag ska verkligen försöka hålla denna vid liv med både bilder och text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar