tisdag 5 januari 2010

varkala och goa

tjena,

som sagt ar jag dalig pa datorer nar det ar supervarmt och bad utanfor min bunglaow.

har vart i kearla och mera specefikt i varkala som var jatteharligt men tyvarr sa kom inte var kompis marten med.

vi bode pa south cliff pa ett stalle som heter mango house (1000rs) som var helt nybyggt. det var en liten promenad till beachen men vi kunde sitta hela kvallarna och chilla pa ballkongen och snacka hela natterna nar aina stangde ned hak efter hak.

vi har aven hunnit med mangalore som hade en jattefinbeach utanfor sig.

just nu ar vi i palolem och bor pa rosy paradise (800rs) for beach front... sa om det ar lagvatten ar det sakert 50m till vatten max! nyar var johnny o christian sjuka sa jag och marten festa loss hart hos ryssarna men var helt kry dagen efter.

dom andra tre har bestamt sig att resa vidare men jag stannar har i palolem for jag vill verkligen bara chilla och gora nada.

ska forsoka uppdatera med lite bilder men nu ska jag bada.

2 kommentarer:

  1. låter ju förskräckligt jobbigt med hela 50 m till vattnet!
    Här är det -15 grader idag *brrrrr*

    Enjoy!
    /M

    SvaraRadera
  2. Idag är det lite varmare, ca 5 cm kallt bara

    SvaraRadera